onsdag 8 februari 2012

Tapetfunderingar och rosa kuddar

Har nog kommit fram till att jag vill tapetsera den lilla väggen vid matbordet...Så nu sitter fyra tapetprover upptejpade på väggen så jag får "känna" på dom lite. Kan nog utan problem hitta ännu fler alternativ ;)



Har kärat ner mej i blomtapeten av nån anledning, den är verkligen inte min stil i vanliga fall..men jag gillar den..sambon kanske inte lika mycket ;) Men väggen är så liten så kan kan ändra ofta utan att det blir för dyrt/jobbigt..En sak jag gillar med den är att det går 50kr/rullen till rosa bandet med! Fin vägg OCH en god gärning! Me like!

Annars är den med de svarta träden på en stark kandidat också..

såhär ser den ut i större format..bild hittad här


När vi ändå är inne på rosa grejer så bytte jag några kuddar i soffan. Tröttnade på det grå och vita och behövde en färgklick! 

Längtar efter våren nu!

Nu blir det lunch innan dagishämtning, hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar